مجله معماری نیلی

به نیلی خوش آمدید

اگر شما هم به دکوراسیون و معماری داخلی فضاها علاقه مند هستید یا قصد بازسازی یا تغییر دکوراسیون یا چیدمان خانه جدید را دارید ما در مجله معماری نیلی اینجا هستیم تا شما را در این راه همراهی کنیم. نیلی از یک گروه مهندسین معماری تشکیل شده که هدف ما همراهی شما برای داشتن فضاهایی بهتر و دلچسب تر و ارائه اصولی ترین مطالب دکوراسیون به صورت ساده و کاربردی است.

نیلی چه کاری انجام می دهد؟

شما می توانید در زمینه دکوراسیون و معماری از ما به صورت رایگان و آنلاین مشاوره بگیرید. این مشاوره ها می توانند از همه نقاط دنیا به صورت متن و ایمیل، مراجعه به سایت، شبکه های اجتماعی و حتی شامل مودبردهای اختصاصی برای فضای شما باشند. 

همینطور ما در سایت و صفحات اجتماعی مجله دکوراسیون و معماری نیلی به شما سبک های مختلف طراحی داخلی، اصول و استانداردهای چیدمان، جدیدترین ترندهای دکوراسیون و بهترین گزینه ها و فروشگاه ها برای خرید را معرفی می کنیم که شما می توانید با مراجعه به این مطالب و فروشگاه ها برای فضای خودتان ایده بگیرید. شعار و هدف همیشگی ما در نیلی این هست که همه ما “معمار خانه خود شویم”.

نیلی چطور شما را همراهی می کند؟

شما می توانید از منوها و جستجوی سایت ما انواع دسته بندی ها و مطالب مورد کاربرد خودتان را پیدا کنید و بازخوردها و سوالات خودتان در مورد آنها را برای ما ارسال کنید و آنها را با دوستانتان و خانواده هم اشتراک گذاری کنید. استفاده از همه مطالب نیلی با ذکر منبع کاملا آزاد است. همینطور می توانید عضو خبرنامه ما شوید تا آخرین مطالب دکوراسیون را در ایمیل خودتان دریافت کنید و یا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا با مطالب و اخبار بیشتری از دکوراسیون آشنا شوید و زودتر از دیگران در جریان این اخبار قرار بگیرید.

برای مشاوره می توانید به بخش مشاوره سایت ما مراجعه کنید و یا در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید تا شما را در تمام مسیر خرید و چیدمان و تغییر دکوراسیون همراهی کنیم.

نیلی از همکاری با همکاران گرامی، معماران و طراحان داخلی و دکوراتورها، فروشندگان و عرضه کنندگان مبلمان و مصالح ساختمانی، مشاورین دکوراسیون و تولید محتوا استقبال می کند.

از ما بپرسید

برای تغییر دکوراسیون به مشاوره احتیاج دارید؟ قصد خرید جهیزیه یا مبلمان جدید دارید؟
مشاوران ما رایگان شما را در این مسیر همراهی می کنند
به روزترین مطالب دکوراسیون را از دست ندهید
آخرین مطالب